Who Am I :ƮЯṓǜƤĺẻ♡ɱɒҟӗɌ


luhan
Normal life

اسم المدونة :- trouble0maker

الاسم الحقيقي :- آيه

النيك نيم :- estrella

العمر :- 13 سنة

تاريخ الميلاد :- 2000-7-9

الجنسية : مصرية

اليوم المفضل : الاثنين والاربعاء

الشهر المفضل :- july

الرقم المفضل :- 9 – 7 – 3

اكثر الاكلات تفضيلا :- وجبات mac ، بيزا ، معكرونة باشاميل ، محشي الكرنب وورق العنب

اكثر المشروبات تفضيلا :- ميرندا تفاح ، عصير الفواكه المشكلة

صديقاتك المفضلين :- اسماء & هيا وأحلى ندى بالدنيا 

أكثر ما أحبة بهم :- الطيبة ، العفوية ، الجمال ، حبهم لي ، اصرارهم على فعل شيء ما ، خجلهم النادر

، ضحكهم ، مزحهم الخ

هواياتك : القراءة ، الكتابة ، الغناء ، تأليف الأغاني والاستماع اليها

ماذا أريد أن أصبح في المستقبل الحقيقي :- طبيبة أطفال أو طبيبة أمراض نفسية

ماذا أريد أن أصبح في حياتي الخيالية :- مغنية و راقصة في فرقة مشهورة

ما هو أكثر ما تحبيه في الحياة :- صديقاتي !!

ما هو أكثر ما تكرهينة :- منعي من شيء أريد فعله !

k-pop life

الاسم الكوري : park ha jae

الفرقة المفضلة (   boys ) :- exo and Super Junior

الفرقة المفضلة ( girls ) :- snsd and T-ara

الاوبا المفضل :- كيوهيون و دونغهي و لوهان وتشانيول

الاوني المفضلة :- جسيكا & جيون & تيفاني & سيوهيون

الأغاني المفضلة :- كتيييييييييييييير بس على الأغلب النوع الهادي كتير والصاخب كتييير من الأغاني  

الكليبات المفضة :- أي كليب جديد بينزل بيكون من كليباتي المفضلة ههه ^^

سبب حبي للكوريين :- جعلوني متميزة جعلوني أشعر انني طبيعيه رغم ان كل من حولي ينظروا

الي على اني مجنونة ولكني أشعر اني طبيعية جدا ، ايضا لأنه جمعني بأناس أحبهم 

أيضا لأنة في كل مرة اتكلم عنهم اشعر انني اتكلم عنهم لأول مرة صوت

ضحكاتي يصل الى نهاية العالم حين أتكلم عنهم ……..

أكثر ما أعجبكي بالأوني : جمالهم ، غنائهم ، عزفهم ، رقصهم ، شجاعتهم كل شيء

اكثر ما أعجبكي بالاوبا :- وسامتهم ، صوتهم ، ابتسامتهم ، مهارة قصف

الجبهات ( الي عند كيوهيون )

في أي سنة تعرفت على الكوريين :- 2011

رواياتك المفضلة :- الموعد الدامي لاغاثا كرستي ، السماء تتهاوى لسدني شيلدون ، ألف ليلة

وليلة ( الروايات البوليسية بشكل عام باستثناء ألف ليلة وليلة ههه) وأيضا أعشق كتب تطوير الذات 

الروايات عن الكي بوب بكتابة الفانز :- الأميرة والسوبر جونيور ، حب لا ينتهي ، احببته

فكرهني كرهتة فأحبني ، جميع روايات مدونة stories on the moon

من أحب من الممثلين : لي مينهو ، كيم بام ، تشوي سيون ، لي دونغهي ، كيم سوهيون ، بي

رين

من أحب من الممثلات :- جو هي سن ، بارك شين هي ، يون سيونغ آه

نبذة عن حياتك قبل معرفتك الكيبوب :- كانت حياتي مملة ولا يوجد ما افعلة لم يكن عندي

صديقات حقيقيات ابدا كنت دائما أحاول أن أجد طريقة للتعامل والتواصل مع الاخرين وأخيرا

وجدتها وهي الكي بوب

نبذة عن حياتك بعد معرفتك الكي بوب :- مرحة وجميلة ، لا مكان لملل أو التضايق أو التأفف

فيها حياة جميلة فيها لا مبالاه غريبة ولكنها جميلة

وهي بعض الايميلات مشان اذا حدا حب يتواصل معي :-

facebook

twitter

ask

google

kik : Kyu_Hae Girl

25 رأيا حول “Who Am I :ƮЯṓǜƤĺẻ♡ɱɒҟӗɌ

  1. Neechul كتب:

    يعنى صديقاتك المفضلين اسماء وهيا>>على راسى
    وانا فين؟
    و علشان تشغلينى تقولى ان رواياتك المفضله بتاعه stories on the moon
    انا هارويكى *فيس بنظره خبيثه*

    • ƮЯṓǜƤĺẻ♡ɱɒҟӗɌ كتب:

      والله العظيم اني كنت مجهزة التعريف ده من قبل ما أعرفك أو اتكلم معاكي
      وكتبت اسم مدونتك لأني كن أعرفها قبل ما أعرفك
      والله مش قصدي انتي عرفة قد اية انا بحبك
      بليييييييييز متزعليييش 😦
      تشيباااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااال !!

  2. Yara_Mgdy كتب:

    أييييييييييييه ده أنا انصدمت أخيراااااااا لقيت حد قدي بيحب الكوريين ( صحيح أنا عندي أصحابي قدي بيحبوا الكوري ) بس كل ما إشوف أي حد بيحب الكوري مبيبقاش قدي ( غير صحابي ). لاء وكمان أكبر منك ب تسعة أيام بسسسس أنا مولوده 1_7_2000. هيئيييييييه لا وكمااااان غير كده مصرية زئييي أنا هموت مش قااادرة ( مش عارفة ليه كنت فاكراكي جنسية تانية خااالص أي جنسية غير مصرية ههههه معلشي بقئ xD ) وعلى فكرة احنا مشتركين في حاجات كتييييير أويييي أنا سعييييييييييييييييده جدا دلوقتي ^_^ nice to meet you

    • ƮЯṓǜƤĺẻ♡ɱɒҟӗɌ كتب:

      يا حياتي انتي ^^
      يشرفني جدا اني الاقي وحدة زيي
      وخاصتا نفس الجنسية
      انتي جايز لحظتي اني بتكلم لغة تانية لأني فعلا بتكلم لغة تانية
      انا على المدونة دايما بتكلم بالسوري علشان كدة أي حد بيعرف اني مصرية بينصدم !!
      ههه بجد حاجة حلوة أوي اني أعرف انك قدي
      انا بعتلك طلب اضافة على الياهو ابقي اقبليه بقى

      • Yara_Mgdy كتب:

        أووووووكي. هقبلك على طوووووول بس أول ما أخلص امتحانات بس يعني يوم السبت الجاي على العصر كده على ما أعد على الأب غشان. أنا فاتحه دلوقتي من على الموبيل. أو ممكن إشوف واقبلك انهارده لو مقبلتكيس انهارده هقبلك يوم السبت بقئ ( حسبي الله ونعم الوكيل في الامتحانات ) XD

  3. Yara_magdy كتب:

    هههههههه يارب هوا انتى مش المفروض قدي يبقى عندك امتحانات زيي وﻻ ايه ؟

      • Yara_magdy كتب:

        هههه ماشي وربنا معاكي ومعايا
        بقلك يا اونى انا فتحت الميل انهارده ومﻻقتكيش بعتي حاجه اكتبي ايميلك هنا وانا هضيفك عشان مجليش حاجه خالص

  4. sara كتب:

    لو سمحتي بدي اسئلك كيف اعملتي هي اني اكبس ع الاسم و تطلع الصفحة ؟!
    و اخر بارت نزلتيه من حب لا ينتهي كيف اعملتي الموسيقى ؟!
    ياريت تجاوبيني بسرعة 🙂

    • ƮЯṓǜƤĺẻ♡ɱɒҟӗɌ كتب:

      شوفي حبيبتي
      فوتي على هاد الرابط وهو رح يشرحلك الطريقة ( اردراج الرابط في الكلمة )

      وبالنسبة للموسيقى ، أنا لو رح ضيف اغنيه أفضل انها تكون بدون موسيقى
      وفيه مدونة متخصصة في تفريغ الملف الصوتي من الموسيقى
      هاد هو http://gueenacapella.blogspot.com/
      واختاري المقطع الي بدك اياه ، وادرجيه بنفس الطريقة الي فوق
      بس ^^
      بتمنى كون أفدتك وما اتأخرت عليكي !

أضف تعليق